Saturday, September 17, 2011

menunggang kuda itu boleh tahan!

aku duduk-duduk dan berfikir, mampukah aku?

aku diangkat oleh izzati sebab nak pijak pedal pun tak sampai. sumpah nak tinggi lagi.

kuda tu tak suka aku. nak suruh jalan pun takmau. dah LAH tak comel! nama beliau japanese. tak comel kan?

gambar selingan.


kuda dah busuk, harus mandi. bye kuda! nanti kita main lari-lari pulakk!!

*yg ni turtle, ni incik kekasih bagi suruh teman tidur. haha! comel.

**anda boleh menunggang kuda secara percuma di pusat (ape eh?) alaaa dekat dengan sg batu pahat yg ada padang golf and tempat reptilia tu. di perlis! :)

kbaii!!

Share/Bookmark
Comments
2 Comments

2 suke nak komen:

Panggil Aku Han said...

comel kure2 tu..heheh..

erniemusliana said...

haah. comel sgt. haha XD