Thursday, September 9, 2010

salam aye dr eny!! :)

dulu mase kecik-kecik aku adelah owg yg tgu sgt2 ari aye (kes dwet aye) walaopon pose ta pena na penoh..hahah teruk btol bile pikir balek...aku tade sejarah pose mnum air paip ke,curi-curi makan ke (baek gilee kot!!) hahah tapi aku ckp nan mak "eny ta tahan laa..eny na buke eyh?" mak aku takkan ta kasik tgk aku da lembik gile....aku penah bukak pose kul 6 ptg,kalo skunk pikir cam sambedol laa tapi dulu kicik mane gua tau...cube anak lu gituh?lalalala~

dulu juge mase pose aku cukup ta puas aty nape mak aku lunch..da laa soh aku pose tapi die ta pose.."mak soh eny pose nape mak ta pose??nape mak makan??" haha....skunk aku mengerti sebab aku suke makan dpn adek aku patu die wat muke ta puas aty nape aku makan..hahaha!!!

aku juge tade sejarah pegi uma owg ta kenal na dwet aye (kawan aku cakap aku sgt ksian)..tgk budak skunk?kalo aku tgl sowg kat uma mmg aku ta bukak pintu..TA-KENAL-NA-AYE-KO-GILE?-DA-LA-NA-DWET-JE...hahaha teruk aku neyh..tapi aku tasuke kanak-kanak bpeluh,busuk..:P then maen-maen lak...igt uma aku playground??

dulu mase aku tujuh atau 7 tahun,aku pena nanges...sebab?sebab bju kurung aku mak beli kaler pink..muahahahaa!!!sumpah tamao aye...tape,skunk baju aye aku beli sendiri...siap beli nan BULATT agy..weehuuu..!!oke.da..haha


tulus ikhlas dari saya bernama ERNIE MUSLIANA MUSTAZAIDI,selamat hari raya maaf zahir dan batin...segala proses penaipan (eyh wujud ke ejaan neyh?) yg anda terasa bukan salah saya..haha!!!luv u!!mmmuuaaxx..!! :)

**da!!babai,perlu membuat persiapan akhir untuk syawal esok.... :)

Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: