Monday, September 6, 2010

sahur : excited..?hahaha

arini pertama kali bersahur d rumah setelah sekian lame mempulang ke rumah..hahaha..sendiri tau mengapa..aku sepak kang....huahhahahaha...mak aku kejut cenggini " eny bangon...da 5 setengah neyh....cepat laa bangon" lalu aku nan muke ta bsalah bangon mencapai phone....cesss,baru 4.33..mak neyh suke tipuu...uwaaaaaaaaaaaaa nantok!!tibe d bawah d ruangan dapo (ececece,,,hahaa) mak kate na makan pe?pizza ke??adesss..ade makan piza lak...eny na masakan mak...masakan mak yg ori...(sekali agy..ececece..hahaha...motiff???adesss) oke,ta masak..so aku wat scrambled edd letak cili potong oke sedap tahap mendewa.!! :DDD (aku bajet,fine..!!) bile ngah makan aya aku nan enak mencedok scrambled egg yg aku wat nan hasil titik peloh aku.."emm masen!!" aiyakk..aku makan sedap gile kot.!!sampai tegak bulu roma..hahaha!!

aku setel makan da neyh.."masak nasi goweng kat adek" aiyakk...patot soh aku bangon awal...siot ko adek,da la komplen tapi licin gak...ampess ampesss.....masak laa sendiri..!!cesss...

oke,mak kate tengahari neyh na shopping..sbb tgl aku je ta beli pape agy..uwaaa waaaaa..T.T huhuh..aku perlukan selendang or shawls yg gemilang utk baju aku yg cantek...hahaha!!!!muahahahaa!!!tgu laaa....:PPP

Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: