Saturday, September 4, 2010

pepel : tema kami...ngeee~


ni laa baju aye aku...theme famili : pepel!!yay kaler favret!!!beli baju kat KEDAH..hahaha jaoh ta?ye jaoh sebab beli mase bebuka pose kat uma farina..:DDD
susah carik baju aku sebab masalah size..adesss...sebab aku BESA laa sgt so tade size utk aku...:DDD malas da senanye..da tade smgt na aye sebab tade baju...huuuuu~~
paling ksian kat beliau neyh... (pix last aku snap sblom balek...T.T ) sbb ksian die ikot je..


tapi tape an b?sayang da jumpe baju..hahaha..kite same-same pepel agypown...yay!! :D
balek uma aku asek makan jep..besh betol.....huh~! mak jelesh nan keanggunan baju aku...hahaha.."mak na beli dsign laen sket" skali same nan aku cakap "emm bju eny ta lawa la.." LOL mak neyhh saje jep!!!
oke.....b suda tdow en???oleh itu...babai sume!!nytee!! :D

Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: