Tuesday, May 29, 2012

Tentative - Saya Study

27th May....

-aku sampai rumah 6.30 am. turun bus terjumpa lelaki idaman aku masa form 1. ok, kisah lama. haha.
-beli nasi lemak tapi aku tidur dulu sampai tengahari. bangun, mandi dan makan.
-tengok tv sampai petang macam jakun. yela, lama tak tengok tv.
-malam tak boleh tidur rasa nak demam sampai ke pagi esoknya.

28th May....

-aku tidur 5 pagi dan mak kejut jam 8 pagi. pergi tesco.
-dapat msg dari Nazatul kalau nak jalan bersama. ok, boleh.
-buat muka seposen minta belanja dan terus ke, Sunway Pyramid.
"eh eny!mane pegi isi ko?" sambil picit-picit perut, bahu, lengan dan peha. terima kasih Naza =.="
-tak buat apa, shopping pun tidak. setakat makan kenny rogers, bergossip, mengimbau kenangan lama dan beli novel Percy Jackson yang keempat dan kelima.
-Sunan Musafir? lagi 3 minggu baru release. =.="
-balik dah dekat magrib. lepas mandi dalam pukul 8 tertidur depan tv. terjaga, received call ada mesyuarat tapi maaf saya masih berguling di katil. buka notes, buka je, lepas tu menguap dan sambung tidur.

29th May....

-mak kejut lagi, kena uruskan hal bank.
-main word search.
-makan tengahari banyak-banyak. oh, hari ini kira my cheat day!hari lain makan sikit.
-mak belikan jam tangan. nanti nak exam susah nak tengok masa. drive ke city chain.
-drive ke rumah nenek, makan ayam golek.
-singgah rumah kazen amik apam comel.
-drive thru mcd utk spicy chicken mcdeluxe.
-teman mak tengok cerita korea sekarang. baru teringat tiket bus malam ni.

nota. ada aku buka?ada. study? haram. bawak balik nota berbondong-bondong. bagus. =.=" exam lagi berapa hari?gile tak sedar diri. kbai.



Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: