Saturday, May 26, 2012

hari ini saya balik rumah!


my two way tickets :') actually belum cuti lagi. sementelah study week ni curi masa sikit nak balik rumah sebab mak dah rindu aku. hahah ok mum, i miss you too. and dad too! not to forget adik adik kacak aku. *bodek adik. sebab aku tidak dibenarkan balik berseorangan, aku kena tunggu kawan aku free sebab hari ini beliau sibuk dengan test suksis. jadi plan awal utk balik dalam waktu sekarang yakni 2 petang telah bertukar menjadi 10 malam. btw, good luck Mai! ahhh can't wait to be at home. tidur di bilik sendiri, guling-guling depan tv, dan lain-lain. you can't never compare bestnye di rumah dengan tempat lain.

oh ya, im on study week kan? here is my exam's schedule.





the best schedule ever! i die. kbai. good luck to my pretty friends!

Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: