Tuesday, August 10, 2010

sedih sgt :(

arini da masok ramadhan...so tarawih da start pon tadi.....aku na balek..siyes na balek sesangat...aku sedih laaa...siyes...taip post neyh pon da sebak-sebak na berair air mate..T.T

me : wanna go home :(("
dad : be there at noon 4th sept
me : wan to goin back this weekend..but not dare to take bus alone...huhuh
dad : just wait till sept

sedih an?aku na balek tapi kene tgu tyme aye...sume da balek..kalo ta balek pon parents da singgah..:((

aku cakap nan mak lak...........same jep.... :(

me : na balekk :((
mum : bile cuti nye?
me : agy sbulan tyme aye tapi na balekkk
mum : g shoppin kat kangar.."

mak..tade kaitan..=.=" na balekk!!tapi masalahnye ta rety naek bus sndiri...mangkok btol laaa...menyampah tahap square d atas kegedikkan diri sndiri...T.T

aku da niat pose...ta yah hope pose penoh..kompem neyh KOMPEM lubang....dan da sahur....roti yg ade raisin cap gardinier uh nan susu anlene....malas kot na bgon sahur sok...T.T
kan besh kalo mak masak...:((
Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: