Monday, August 30, 2010

post ni harus dibace oleh famili ko ye farina???hahaa!

plan nak berbuka uma beliau hari jumaat tp mcm sgt rushing sebab beliau ade program dan kami bercadang pergi sabtu tp beliau tetap lambat smpi menyebabkan kami keseganan tahap melampaoi batas..naseb baek kami hadir tidak bertangan kosong....mak beliau sgt besh!!sebab kalo duduk situ nescaya maken gemok dan sihat-sihat.."eny tambah laa" heheh....ye makcik saya tambah da ni..huhuhu....besh berbuka!!!lepas tu kua (bukan g teraweh tp menghabiskan duet..ish ish ish...) heeeee...pegi cs,cs da tutup so farina oh ye pegi uma NURUL FARINA laaa...hahaha...lupe na mention..lalalalaa~~~jadi farina ajak pegi uptown em bole laaa penat jln dapat gak baju raye..hahahaa!!size sgt susah d cari oke???:PPP



ni la kami...farina yg pakai shawl n bju itam!!




lagi jelasss...aku n die..!!huhu!!


**kepada keluarga NURUL FARINA MUSTAPA...terima kasih sebab layan kami....yg suka makan banyak ni...huhuhu..menyusahkan je..:) kalo ade yg kami kekurangan maafkan kami....
oke,mekaseh sume!!!sayang sume jugeeeee!!!!mmuaaxxx mmuaaxxx!!!

Share/Bookmark
Comments
3 Comments

3 suke nak komen:

farina said...

oke! aku suke ini.:) datang lagi yer..;)

erniemusliana said...

mmg na lagi...errr,bole ke???:DDD

Anonymous said...

wahai sahabat..dunia ini sementara sahaje..dengar khabar, suda pergi membuat umrah..Alhamdulillah..hamba Allah disini ingin menegur salah dan silap sahabat serta saudare hamba..sudah tentu sahabat sudah tahu adab dan perilaku bersama non-muhrim..subhanallah..jika tersentuh babi, boleh lagi disamak dan terhapus la haram itu..tetapi jika sentuh bukan muhrim apatah lagi dengan sengaje, subhanallah..dengan Allah, macam mane mahu disamak? sahabat..jagalah perilaku dan adab..sudah tentu ibu bapa sahabat malu dengan perilaku yang ditonton org..sama2 lah kita renungkan..