Thursday, April 11, 2013

*tepuk dahi sendiri*

jangan over tunjuk sokong pihak mana boleh?
jangan guna bahasa kesat boleh?
jangan rasa tahu sangat semua boleh?

dah besar dah panjang, fikiran kepala hotak tu pun panjangkan sekali,
sampai mak aku cakap "eh dia ni nampak lembut je, tak sangka macam ni?" sambil suruh aku hide activity dia dari facebook dia,
yelah, mak aku tak suka, aku sejuta kali rasa nak tempeleng muka dia,
tapi....takpe, dia nak tunjuk mana yang baik kan?

boleh, boleh saja abang, pakcik, kakak, adik dan etc etc bla bla bla,
jangan keluar perkataan nista la,
aku terbaca sekali,
ciss.. . .

aku? dah daftar pun untuk 5 mei tu.
dan aku masih mencari identiti aku,
hahahahahaha!

ok lah, aku cuma mengharap yang terbaik...

kahkahkah tak sangka aku nak update blog dengan taip menda ni. tua sangat aku. sepatutnya aku update pasal kawan aku dan apa aktiviti aku. baru jambu!

kbai.



Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: