Saturday, April 7, 2012

merindui yang dekat di mata tapi terlindung jua dek pembangunan.

Assalamualaikum dan salam sejahtera. tahukan kalian aku telah berada di selangor tak melebihi 24 jam?aku baru sampai dengan menaiki train (train ok! :D) pada pagi tadi. jadi, ini post untuk korang. aku tahu korang rindu aku bbaaaaannnyyyaaaakkkkkkkk gila macam aku rindu korang juga. :')



rindu korang. tapi kita sangat susah nak kumpul 8 orang serentak. kan? :')


rindu nak makan sama-sama. buat muka busuk sama-sama. manakan anda semua? :')


bergambar dalam toilet sementara menunggu mereka menghabiskan "kerja". :D


melawat sesama kita :') bukan di kala raya sahaja....


aku cuti seminggu je, kereta tinggal sana. korang bawa aku pula ye?sebab anda kan baru keluar kereta! HAHA! nanti boleh memekak dalam kereta :')

 
bila nak buat bergambar macam retis lagi?kita cari kawasan sawah lain pulakkkk! :')



bila kita nak kumpul duduk dalam rumah dan masak sama-sama?hahaha. kita masak pedas-pedas :')




menggembirakan kita-kita dengan perangai kebudak-budakkan setiap kita-kita? :')


tengok wayang sama-sama?dan semua taknak duduk sebelah NAZATUL sebab dia suka cubit kalau terkejut?haha :')

                               
dan makan lagi?????? :')


lagi dan lagi? :')


lalu aku merebahkan kepala dek kerana berat memikirkan bila hendak bertemu :')


kbai.





HAHA! aku tak memain, bila nak jumpaaaaaaaaa????aku cutiii seminnnggguuuuuu je. =.="

Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: