Tuesday, December 27, 2011

Wang Ulu - Setia Alam. weeehuu!

aku berasa ingin kembali ke rumah merehatkan diri dari kesibukkan bergelar seorang pelajar. disebabkan aku jenis yang dijemput selalu maka tiadalah keberanian untuk menggunakan pengankutan awam untuk kembali ke rumah tercinta.

memandangkan Maizura hendak kembali ke Selangor untuk majlis pertunangan kakaknya, jadi aku pun senang hati mengikut beliau. dari pembelian tiket sehinggalah naik bus, aku dengan beliau. terima kasih!


tiket bus pergi dan balik.
semasa dalam perjalanan. hahaha. selalu je mak akan msg "kat mana?" eheh rindu letteewwww :D


rindu beliau juga.


kain aku pilih pastu suruh mak jahit. tapi aku pasang sendiri. warna gelap langsir ni against with my lavender painted wall macam menarik jadinya. ahah!

oh, aku kena bawa adek gunting rambut sbb dia nak aku je bawa. rindu lettewwww... rindu nak pau duit aku. hahaha!


singgah rumah sepupu, anaknya, Aqil dah boleh lari terkedek-kedek dan ada gigi. heee :D


balik rumah memang untuk rehat sebab notes yang aku bawa balik memang tak disentuh. dengan kenduri sana sini. jalan sana sini. esok akan kembali ke Perlis, serabutlah kepala aku dengan exam yang akan mendatang :(

kbaii! semoga cemerlang dalam final exam, Ya Rabb permudahanlah urusan pembelajaranku.

Share/Bookmark
Comments
3 Comments

3 suke nak komen:

Eintan Nurfuzie said...

wang ulu kan ke perlis...
orang wang ulu ker?cik en de sepupu kat wang ulu..pernah sekolah bintong dulu2...
sepupu cik en dekat2 dengan masjid wang ulu...

erniemusliana said...

oh, student kat UniMAP and hostel kat wang ulu. :)

Eintan Nurfuzie said...

owh..heheh..ingt orang wang ulu...dh maju yek...dulu semuanyer sawah padi...