Sunday, March 28, 2010



ni aku..
comot ta.?
bhahahahaa~
"ha'a aku suke ang sbb ang comot kot..;)"
^-^'
(msg malam tadi yg tade kaitan nan entry ini..lalalalalala...)


lantak laa.
tapi,
tsk tsk..T.T (menangis..haha.!)
harvinder my punjab fwen pnah kate
"eny,ur face doesn't look like malay..like indonesian but better one laaa"
means cm indon yg besh laaa bukan pdatang tanpa izin tu...huh.!
hahaha..well dear,thnx eyh...adeyhh...
ade agy kat fs ke ms ke fb ke...
ckp aku ta muke malay..
durh.!!
kuat kowt muke malay~
ade ty "r u filipino.?"
a'ah.!bjuta kali aku dapat pertanyaan itu~
ingin saya tegaskan disini,bahawa saya adalah melayu tegar. ibu saya berasal dari selangor dan ayah saya dari pahang.
haha..aku mereng sikit..
al maklum ahh exam nak dekat..
waaaa..eny ta betol~
ish2...da laa ade org tego aku makin kasa..nape hah.?
aku pk...mane kasa nye.?
dulu mmg laa tomboy sket...
suar pdk nan rambut mengong..ahahaha...
skunk ade baju pmpn kowt..
da rety mekap2...
bhahahaha..
pakwe je tade...
pokjat kate aku memilih sgt..
haih...da tu.??
nk org mengong2 jadi kekasih hati.?
wawawawa...
aku nak beliau jadi steady bf...boleyh.?

Choi Jong Hun Pictures, Images and Photos

haha...ye choi jong hun...nun saranghae..chongmal...ara.?hahaha.!


Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: