Sunday, February 28, 2010

AKTIVITI ; JLN LASAK (7 pillars tu..wajib.! =.=")
DARI ; wg ulu ke stadium...jawoh.!penat aku.!
sebelum acara bermula..
kami bermakan-makan..
tp,aku ta makan..mls...haha.!!
eyh kyg dunkin donut kak aina..lalala~
menu ; mihun...err errr..haha


muke busuk aku...hahahaha...
bwu stat da penat2 sikit...
maap ye cik?
sy letak pix anda.hahaha..
kesalahan ; bala ahh pki kasut cenggitu..g kuliah ke.?
adoy..
tu blom lagi yg kene %^#@ dgn aku sbb nk merokok sblh aku..
**laki guna payung.??haha..tgk aku n mereka..lepak je.?adeyh...

mereka sgt2 besemangat tp yg sampai dulu semestinya aku..lalalaa~


pix yg d tangkap siang td sekadar hiasan semata-mata...;)


**DIA??nampak time mula dan tamat je.?haih..ta boleh jadi.!haha.!suke2..lalala~
**byk lagi pix...tp,line da semakin hampeh dan aku juge semakin2 penat...
T.I.D.U.R

a beautiful kitten sleeping Pictures, Images and Photos


Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: