Saturday, November 19, 2011

baik tak payah ada lesen. BANGANG.

hari ini hari sabtu jadi tahap kemalasan adalah berganda dari yang selalu. nak turun makan pun malas, nak drive kejap cari makanan pun malas. jadi kerana tidak tahan dengan perut yang bergolak, digagahi juga turun membeli.

when i was driving nak beli makanan, aku merasakan aku telah diuji dengan kesabaran yang amat tinggi. aku rasa sepanjang aku stay kat Perlis ni, dah berapa perkataan kejam aku ungkapkan selain hon bertalu-talu. setakat keluar simpang tak tengok kiri kanan tu perkara biasa. tak pun keluar dari parking laju laju juga perkara biasa. bah kan tanpa lampu kenderaan di malam hari juga biasa.

hari ini di petang suam suam kuku, kelisa ni macam lambat sangat and makin lama makin ke kiri. nak memotong pun rasa tak berbaloi sebab kedai makan dekat depan sikit je. tup tup kelisa tersebut pergi kedai sama dengan aku and baru pasang signal time park kereta. BANGANG.

lagi, van yang dipandu sangat lambat and tak boleh potong sebab drive di tengah tengah. hey, nak tengok kereta dari arah bertentangan kot? BANGANG.

lagi satu paling pandai sebab dia belajar dekat universiti. park wira 1 m sebelum simpang masuk hostel aku sebab nak borak dengan kawan dia naik motor. BANGANG.

aku bukan penyabar sangat. BANGANG.

kbaii.

Share/Bookmark
Comments
2 Comments