Tuesday, June 1, 2010

aku dan kanak skrg laen..

tadi pegi sekolah menengah dulu-dulu..ngahahaha..lame ta pegi...amik adek je laa pon..die skrg form 2 dan amat poyo!!!!penat je aku and my mum singgah sebelum nak pegi pasa amek die,die kate "mak dtg watpe?apis nak jalan kaki laa" dgn mimik muke beliau..sungguh aku ta paham..dulu kalo aku ade extra kelas pon aku tepon mak aku suruh amek..even sekolah aku dalam taman aku..hahaha!!eyh!!my dad won't allowed me to walk back home,naek basikal pon ta boleh dan etc yg ta berkaitan....better naek with ur mum instead...ye....besh jugak....redup dan sejuk dalam kete..oke,adek aku tu ta nak naek kete sebab SEGAN?ye laa...ta macho ahh mak amek ni..pe barang kan..cam kanak-kanak ribena je...da ahh ade pompuan..POMPUAN?ye...4 guys and 4 gurls berjalan pulang bersame..ermm,anda paham?ye sile paham..aku mase form 2 ta penah pon nak bercintun..hahaha..geli lagi ade..sumpah geli...time sekolah mmg ta pikir pape..ngahaha...belajar laa konon nye..padahal aku insan paling jahat kat sekolah..lalalala~~kanak-kanak skrg mmg advanced kan.?tadi dapat tgk pergaduhan "percume" mmg aku nak lempang je budak laki tu..mulut-cam-cibai-meh-aku-cili-meh-aku-pijak-ko hah!gado dgn india..mase aku form 5 ade jugak gado-gad0 (eyh macam makanan..haha) dorang pukul pakai helmet tapi sumpah aku ta masok...aku tgk dari jauh dan menasihati ecece mereka jgn bergado..hal pe tah tapi aku tgk mmg ta macho pon..buruk je...baek anda belaja addmath haha sumpah tasuke sebab ta penah dapat 90 marks..:P hah,bebudak skrg mmg cepat membesar...sore adek aku sumpah ta sedap..hahaha!!cam giant je aku rase :O tapi bia laa nanti oke balik..btw,arini aku asik tido...malam tadi bantai tido kul satu lepas kene dodoi..lalalala~~then pagi lepas makan nasi lemak bantai tido (hoho ta buncett..) then tadi kul 8 bantai tido lagi...isk isk..dan sekarang beliau hilang..uwaaaaa...... :"(
oh jap!!farina??saye ta sangke anda excited mengenai hubungan saye sampai update di blog anda...mekasih ye MEKASIH..!!nanti aku gitau najib eh roti arab ko..lalalala~ :P
beliau saye da ilang..uwaaaaa...baru terlelap kejap je haha ye je kejap...nak pegi cari :) babai!
Share/Bookmark
Comments
0 Comments

0 suke nak komen: